Vi bruger cookies til at sikre, at websitet fungerer efter hensigten og til at indsamle statistik om brugen af det, så vi kan forbedre din oplevelse på sitet.

×
IntraNote logo

NOVAX

NOVAX er begejstret for IntraNote Signing

It-virksomheden NOVAX A/S leverer elektroniske journalsystemer til den danske sundhedssektor. Med lidt over 60 ansatte og en kundeportefølje, der er opbygget igennem mere end 30 år, har NOVAX mange underskrifter at holde styr på, når der skal skrives kontrakter og udfyldes dokumenter.

Executive Assistant Lisbet Liendgaard fortæller, at dokumenter, der skulle underskrives, i mange år var en administrativ tung arbejdsgang. De skulle sendes, mailes, udskrives, indscannes og håndteres manuelt.

”Med IntraNote Signing blev hele processen nemmere. Dokumentet ’finder selv på plads’ i vores dokumenthåndteringssystem, DocuNote, når det er underskrevet af alle parter. Den funktion har virkelig givet værdi for os. Når dokumentet er sendt afsted, skal vi nemlig ikke bekymre os mere omkring det, fordi systemet automatisk fortæller, når det er underskrevet eller afvist,” forklarer Lisbet Liendgaard.

NOVAX bruger IntraNote Signing til alle former for dokumenter, der kræver underskrift; kundekontrakter, aftaler med samarbejdspartnere, ansættelseskontrakter etc.
”Det er så nemt at bruge, at alle medarbejdere selv kan håndtere det,” siger Lisbet Liendgaard.

IntraNote Signing – Elektronisk & digital underskrift

Med IntraNote Signing får du et underskrevet dokument retur i løbet af få minutter, fuldt opdateret og journaliseret i DocuNote.
Dine kunder og samarbejdspartnere modtager links via e-mail direkte til det dokument, der skal underskrives, så I undgår at sende fortrolige oplysninger og persondata via usikre mailsystemer.

Læs mere om IntraNote Signing

Vi vil så gerne fortælle mere

Må vi inspirere dig?

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få del i vores erfaringer.

Du kan desuden læse om, hvordan andre organisationer arbejder med at professionalisere intern kommunikation. Både i forhold til at dele informationer og skabe dialog via intranet, men også ved at opbygge professionelle arbejdsgange som effektiv dokumenthåndtering, digitale underskrifter mv.