IntraNote logo
Søg job hos IntraNote

Konsulent/Projektkoordinator til implementering af digitale samarbejdsløsninger 

Konsulent/Projektkoordinator til implementering af digitale samarbejdsløsninger søges til IntraNote, Silkeborg


I IntraNote har vi et mål om at have Danmarks absolut bedste medarbejdere. Vi er drevet af en professionel nysgerrighed, og vi giver mulighed for at prøve nye ting af, skabe ordentlige løsninger og følge dem til dørs.

Til vores kontor i Silkeborg søger vi en Konsulent/Projektkoordinator med et hjerte, der banker for softwareløsninger, som kombinerer forretningsbehov og brugervenlig it.

Som Konsulent/Projektkoordinator udfylder du en særlig rolle med at sikre kvaliteten og leveringen af vores egenudviklede samarbejdsløsninger, som består af ESDH dokumenthåndteringssystemet DocuNote, samt vores løsning WorkSpace til intranet og extranet. Du vil stå for at planlægge de indsatser, der indgår i leverancen af løsningerne i henhold til vores implementeringsmodeller. Derudover kommer du også til at deltage i afholdelse af vores åbne superbrugerkurser samt administratorkurser.


Primære arbejdsopgaver
I en varierende hverdag skal du:

  • Opbygge dele af de løsninger vi leverer efter projektmodellen Built By IntraNote, altså udføre konsulentopgaver.
  • Afgive tilbud/økonomioverslag på konsulent og teknik ydelser jf. PS servicekataloget.
  • Udbygge og vedligeholde vores salgskoncepter i samarbejde med resten af konsulentteamet.
  • Opsamle og kvalitetssikre fejlindberetninger og ønsker fra kunderne i forbindelse med implementeringer.
  • Varetage projektplanlægning og -koordinering i samarbejde med både interne og eksterne interessenter.
  • Planlægge installation og workshop datoer for de aktiviteter der indgår i et nyt projekt.
  • Planlægge og styre migreringsprojekter.

 

Kvalifikationer
Du kan lide udfordringer, har et højt drive og gode samarbejdsevner. Samtidig agerer du professionelt over for kunden og dennes team, ligesom du formår at sikre fremdrift og kvalitet i projekterne. Du er en stærk kommunikatør på dansk og engelsk – og gerne også på svensk.
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men en god teknisk forståelse af servermiljøer og infrastrukturløsning vil være en klar fordel. Elementer af projektledelse og kommunikation er også at foretrække. Du er en rutineret bruger af Microsoft Office pakken. Vi ser gerne, at du har erfaring i forhold til at arbejde med digitale samarbejdsløsninger, eksempelvis som konsulent eller administrator inden for intranet, web eller elektronisk sags- og dokumenthåndtering. Din personlighed udstråler et godt humør, hjælpsomhed, effektivitet og god energi.

 

Dine kompetencer gør, at du…

  • Er vedholdende og målfokuseret.
  • Kan prioritere og bevare overblikket, når der er mange bolde i luften.
  • Har personlig gennemslagskraft, og er fleksibel og løsningsorienteret.
  • Er positiv indstillet og udviser loyalitet i forhold til opgaven.
  • Kan formulere dig formelt og flydende i skrift og tale på både dansk og engelsk.
  • Arbejder struktureret, selvstændigt og er god til at følge opgaverne til dørs.

 

IntraNote tilbyder

  • En spændende og udfordrende hverdag.
  • Dygtige og engagerede kollegaer, der altid er parate med sparring.
  • Gode udviklingsmuligheder med klart fokus på den enkelte.
  • Mentorordning.
  • Individuel og formaliseret uddannelsesforløb.
  • Attraktive løn- og arbejdsvilkår inkl. sygeforsikring.


Ansøgning
Hvis denne stilling har vakt din interesse, så send din ansøgning og CV via nedenstående ansøgningsformular.

Ansøgningsfristen er den 23. april 2021.

Ansøgningerne behandles dog løbende, ligesom der løbende indkaldes til samtaler.
Startdato: hurtigst muligt.

Yderligere information
Har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Head of Professional Services, Knud Bjerregaard Ælmholdt på knud.aelmholdt@intranote.dk eller på telefon 7026 9500.