Opbyg et effektivt samarbejde
Skab overblik med IntraNotes digitale løsninger
Læg fundamentet for en effektiv administration
I byggebranchen har I meget data at holde styr på, når fx aftaler med leverandører, leveringsterminer og afleveringsdokumenter skal gå op i en højere enhed.
Vi kender jeres branche og hjælper med at opbygge en administration, hvor I altid har overblik. Det minimerer risikoen for fejl og unødige omkostninger, fordi I automatisk arbejder med det nyeste dokument og let kan samarbejde. Både fra kontoret og ude på byggepladsen - med hinanden og med jeres samarbejdspartnere.
Dokumenthåndtering / ESDH
Én fælles struktur samler alle dokumenter, e-mails, billeder, videoer og tegninger i ét system med unik søgefunktion og en logisk grænseflade, som I kender fra Microsoft Office. Alle dokumenter er versionsstyrede. Dermed sparer I tid og fejl, fordi I altid har adgang til gældende dokumentversion – med mulighed for nemt at genfinde tidligere versioner.
Med den faste mappestruktur opnår I ensartethed på tilbud og projekter, så I fremstår effektive og professionelle.
I kan systematisere og opsætte overblik ved 1- og 5-års eftersyn og integrere til jeres økonomisystem, så vigtige nøgletal også kan ses i projektet.
Og meget, meget mere: Jeres behov sætter rammerne for opbygningen.
Projekthåndtering
I kan bruge DocuNote i hele processen fra opstart til aflevering, og vi oplever, at vores kunder er meget begejstrede for DocuNote.
Alle informationer om et projekt samles på stamkort, inkl. viden om underentreprenører. Alt er konstant opdateret, og derfor bliver projektstyring et vigtigt og uundværligt arbejdsredskab, hvor I kan føle jer sikre på, at I har overblik og styr på alle detaljer.
Kontraktstyring
Med kontraktstyring kan I sikre, at kontrakter overholder firmaets standarder ud fra AB2018, samt forpligtigelser og bonusser. Oprettelse er hurtigt og standardiseret, så I er sikre på, at alt huskes.
Her styres alle aftaler med underentreprenører og desuden er det muligt at dele kontrakterne med alle relevante medarbejdere. Både på kontoret og på farten.
HR
Byggebranchen har stor udskiftning af medarbejdere, så I kan få stort udbytte af at arbejde effektivt med HR.
I sparer tid og højner kvaliteten ved at bruge DocuNote i ansættelsesprocessen – fra automatisk modtagelse af ansøgninger fra hjemmesiden, over håndtering af afslag til oprettelse af nyansatte i personalemapper.
Samtidig sikrer I, at data bliver oprettet og slettet, så I altid overholder GDPR.
Webportal
Med DocuNote kan I dele dokumenter med underentreprenører, så I sparer mails og sikrer, at der er overblik omkring alle dokumenter og korrespondancer. Samtidig undgår I at arbejde i usikre filsystemer – her kan I være helt trygge omkring sikkerhed.
Versionsstyring sikrer, at alle medarbejdere og samarbejdspartnere altid arbejder i det rette dokument – og I kan se, hvilke rettelser, der er lavet af hvem.
Digitale underskrifter
Med IntraNote Signing kan I lynhurtigt indsamle digitale underskrifter via computer, tablet eller smartphone. På byggepladsen eller på kontoret. I får de underskrevne kontrakter retur i løbet af få minutter, fuldt opdateret og journaliseret i DocuNote.
Vil du have mere viden om vores brancheløsning - så kontakt:
Carsten Berg Kjeldsen
Telefon: 93 10 20 64
E-mail: carsten.kjeldsen@intranote.dk