Lorem Ipsum
Optimer den digitale arbejdsplads
Bestil information
Sæt strøm til processerne, integrer til fagsystemer, opbyg vidensportaler og benyt de mobile muligheder.

Videns- og informationsdeling i den offentlige sektor

I bølgerne af krav til meningsfulde digitaliseringer, compliance og et stadig stigende ønske om øget vidensdeling, har I som offentlig organisation et behov for at få samlet enorme mængder informationer og viden på tværs af hele organisationen. I skal kunne excellere i alt fra sags- og dokumenthåndtering, kommunikation, governance, sikker databehandling til overholdelse af den nye EU-persondataforordning.

Samtidig er I under konstant pres for at levere mere for mindre, så omkostningsreduktioner er et velkendt punkt på agendaen.

Med en kommunikationsplatform fra IntraNote, får I samlet jeres viden og får fuld adgang til at effektivisere og automatisere jeres arbejdsgange. Sæt strøm til processer og opbyg skræddersyede vidensportaler og sociale projektrum, der tilgodeser alle jeres medarbejderes unikke behov for informations- og vidensdeling. Tilgængelig fra PC, mobil og tablets på alle tider – alle steder.

Mere end 40 offentlige institutioner bruger i dag IntraNote som digital samarbejdspartner i optimeringen og effektiviseringen af deres hverdag.

Sociale teknologier er nøglen til innovation og effektiv vidensdeling

En social samarbejdsplatform, hvor de ansatte kan diskutere, dele viden og tilgå dokumenter direkte. Det er en af opskrifterne på at skabe gladere og mere…
Læs artiklen

Overblik og styr på alle kontrakter

Få tjek på kontrakterne i hele kontraktens livscyklus ved at samle hele jeres kontraktportefølje i ét søgbart system med rapportmuligheder, personlig startside og sikker adgang fra mobil eller tablet. I får:

Hurtig og sikker oprettelse af kontrakter

Nem håndtering af rettigheder og forpligtelser

Bedre beslutningsgrundlag med overblik over den samlede kontraktportefølje

Effektive arbejdsgange og risikostyring med sagsstyring baseret på kontraktmapper, hvor alle dokumenter, fx Word, Excel, e-mails, knyttes til den relevante kontrakt

Intranet til viden- og informationsdeling

Skab jeres fælles kommunikationsplatform, som målrettet understøtter jeres ambitioner om videndeling på tværs af medarbejdere, fagområder og afdelinger i hele organisation. I kan:

Hurtigt implementere et intranet, der understøtter jeres unikke visioner og smidiggør jeres interne samarbejdsprocesser

Dele viden og effektivisere samarbejdet med kollegaer via projektrum

Hurtigt og nemt finde en kollega eller andre centrale nøglepersoner i jeres organisation

Få fuld frihed til at understøtte de sociale aspekter af jeres interne samarbejde - fx ved at 'like' og kommentere på nyheder samt tilføje indlæg i debatter og fora

Integrationer til eksisterende løsninger

Vi er eksperter i at integrere og konvertere til eksisterende løsninger. På den måde får I bedre styr på jeres arbejdsprocesser og højner kvaliteten.
I kan:

Uden udvikling integrere data fra forskellige systemer med IntraNotes DataManager - et uproblematisk og uafhængigt integrationsværktøj

Opnå sømløse forbinder mellem de bagvedliggende systemer gennem en åben, serviceorienteret standardarkitektur

Integrere fx til: Lønsystemer, ESDH, AD, Exchange, Skype for Business, SQL-databaser, Lotus Notes, XML, UNI-Login/AULA, Navision STAT, KMD, Axapta, fagsystemer

Effektiv sags- og dokumenthåndtering

Skab de bedste betingelser for at samle hele organisationens nedskrevne viden ét sted med løsningen DocuNote til dokumenthåndtering. I får:

Et unikt værktøj til intelligent digitalisering af organisationens viden, hvilket sikrer, at I kan gemme og tilgå al jeres viden uanset, om det er tekst, billeder, lyd, video, e-mail eller scannede dokumenter

Automatisk versions- og rettighedsstyring på alle dokumenter, hvilket giver fuld kontrol over gældende version

Fuld adgang til at fremsøge dokumenter og sager, så alle brugere nemt har adgang til det, som er relevante for deres arbejde

Optimal projektstyring

Få jeres projekter sat i system og opnå en ensartet og optimal håndtering af jeres projekter. Med IntraNote Projekthåndtering får I et unikt værktøj, der enkelt og effektivt sikrer fuld kontrol over jeres projektportefølje. I sikrer, at:

Alle relevante projektdeltagere, både interne og eksterne, kan tilgå dokumenter, rapporter og værdifuld kommunikation via rettighedsstyrede webportaler

I har et godt overblik over projekterne, så I undgår overraskelser og overskredne deadlines, som kan ende med at koste dyrt

Ledelsen har et styrings- og evalueringsværktøj for hele projektporteføljen, og input til den efterfølgende procesforbedring

Ekstranet til sikker kommunikation

Optimer samarbejdet og vidensdelingen med eksterne interessenter.
Ekstranettet kan være rent informativt, eller det kan opfordre til dialog enten på tværs af målgrupper eller for isolerede målgrupper.
Løsningen kan stilles til rådighed for interessenter uden for virksomhedens interne netværk og indeholder de samme, mange muligheder, som intranettet. I får:

Projektrum og sociale elementer som likes og debatter

Streaming af film og opslag med billeder m.m.

Mulighed for at tage ekstranettet med på farten via mobil adgang, så nyheder og projektadgange altid er lige ved hånden

Mobile løsninger giver fleksibilitet

Det mobile intranet sikrer medarbejdernes behov for videndeling og informationssøgning på alle tider, alle steder. I sikrer, at:

I i høj grad er med til at understøtte arbejdsprocesser og den interne kommunikation, når kollegaer er på farten, fx med hurtige opslag fra ”medarbejdere i marken”, der streamer en film eller laver et billedopslag

I understøtter både de responsive og adaptive designløsninger, hvilket betyder, at der kan designes i ubegrænsede kombinationer afhængig af målgruppe og de specifikke opgaver

I samler og isolerer den viden og information, som bestemte målgrupper har brug for at have lige ved hånden

Styr på møde- og dagsordenaktiviteter

Få optimal udbytte af jeres møde- og dagsordenaktiviteter via en nem og papirløs administration af møder og dagsordener med procesopdelt mødestyring samt dagsordenpunkter, der kan samles og tilføjes hvert enkelte møde efter behov. I sikrer, at:

Mødebeslutninger kan nedfældes direkte i dagsordenen og blive samlet automatisk i ét PDF-referat

Journaliseringen af beslutninger sker direkte ned til de berørte sager

Dagsordenen og mødereferater bliver publiceret direkte ud til relevante mødedeltagere, som uafhængigt af hinanden kan administrere egne eller fælles noter til de enkelte punkter, samt dele kommentarer og beslutninger med relevante og godkendte parter

Søren Rust Nielsen
Partner

E-mail srn@intranote.dk
Telefon 6162 1430

Michael Møller Pedersen
Salgschef

E-mail mmp@intranote.dk
Telefon 6162 1451

Thomas Frederiksen
Salgskonsulent

E-mail tfr@intranote.dk
Telefon 2851 5295


Vi er klar til at hjælpe jer videre mod fremtidssikrede digitale løsninger

Mange offentlige organisationer har allerede valgt en fleksibel og sikker løsning fra IntraNote. Og flere er på vej til at blive en del af udviklingsfællesskabet. 

Læs også mere om:

De bedste muligheder for at efterleve compliance med et sikkert system. Læs mere
Information om strategi sammen med medarbejdernes deltagelse giver en produktiv organisation. Læs mere

Samlet overblik over projektporteføljen, de enkelte projekters dokumenter og e-mails samt fælles opgavestyring. Læs mere

Fuldt overblik over kontrakterne og fleksibel mulighed for metadata, integrationer og opgavestyring. Læs mere