Lorem Ipsum
Med IntraNote får I en lang række fordele
Se vores løsninger

Det får I med IntraNote som leverandør:

En fleksibel standardløsning

IntraNotes løsninger er fleksible standardløsninger; klar til brug, men tilpasset jer, så I får lige præcis de funktionaliteter og den konfigurering, I har brug for. Alle løsninger er baseret på gennemtestet funktionalitet og de integreres let til jeres eksisterende systemer, så I får den løsning, der bedst understøtter jeres forretningsgange. Vi leverer en standardløsning og under vores effektive implementeringsforløb, sætter vi løsningen op sammen med jer, så I allerede efter endt implementering, er klædt på til selv at kunne udvide eller ændre løsningen, så den hele tiden er tilpasset jeres forretningsgange.

Fremtidssikret teknologi

IntraNote er Microsoft Gold Partner. I er dermed sikret løsninger, der altid er kompatible med Microsofts produkter, der løbende godkendes af Microsoft og som nemt passer ind i virksomhedens øvrige it struktur. For jeres medarbejdere er brugerfladen velkendt, og I opnår dermed en let forankring i jeres organisation.

Relevant erfaringsudveksling

På vores gratis ERFA dage samler vi vores kunder til fælles sparring og erfaringsudveksling. Vores ERFA dage er kun for kunder, og vi sammensætter dem så deltagerne har lignende løsninger og dermed størst muligt udbytte af at inspirere hinanden. Som kunder, har I indflydelse på dagsordenen til ERFA dagene, og med den tætte kunde / leverandør dialog, er I sikret, at løsningerne hele tiden udvikles med fokus på jeres behov. På ERFA dagene præsenteres I også for den nyeste udvikling af IntraNotes løsninger, så I hele tiden er opdaterede på de muligheder, I har.

Professionel projektledelse

Mange IT-projekters succes er stærkt afhængige af professionel projektledelse. Derfor arbejder vi i IntraNote efter den standardiserede og gennemprøvede projektmodel PRINCE2. Det sikrer formaliseret opgavestyring, løbende evaluering og målinger på fremdrift og gevinstrealisering i forhold til vores kunders succeskriterier. Vi betragter i lige så høj grad implementeringen af vores løsninger som forandringsledelse som levering af en ren softwareløsning.

Højt serviceniveau

Som kunde hos IntraNote er I sikret et højt serviceniveau og løsninger, der kører stabilt uden unødvendige afbrydelser. Vores Servicedesk og resten af vores leveranceapparat er certificeret og arbejder efter ITIL principperne. Det sikrer jer en service baseret på gennemskuelige processer med fokus på oparbejdelse og sikring af best practice. IntraNote har samlet udvikling, implementering og Servicedesk under ét tag, og I er derfor garanteret en leverandør, der tager løsningen af jeres problem alvorligt.

Nem opgradering til ny version

IntraNotes løsninger er bagudkompatible, og I kan let opgradere til nyeste version, så I hele tiden opnår fordele af ny funktionalitet. Vi udvikler vores løsninger på baggrund af markedsudviklingen og ønsker fra vores kunder, og gør ny funktionalitet tilgængelig for alle. I sikres dermed en skalerbar løsning, I selv kan tilpasse til jeres behov.