Lorem Ipsum
IntraNote Workspace - en moderne digital arbejdsplads
Bestil information

IntraNote WorkSpace er meget mere end et intranet

Med IntraNote WorkSpace får din organisation en digital samarbejdsplatform, som understøtter dig og dine kolleger, når I vil dele viden.

Systemet er hurtigt at implementere og sikrer jer et system for intern kommunikation, som kan understøtte organisationens visioner og forretningsstrategi.

 

Hvad er et intranet:

Et intranet er en digital samarbejdsplatform, som bruges internt i en organisation. Her får brugerne adgang til dokumenter og tjenester. Samtidig bruges intranettet til dialog på tværs af organisationen, så man opnår en stærk intern kommunikation og videndeling.

Se hvad du skal forvente at betale, hvis du er i markedet efter et nyt intranet. Og husk: Det er dine behov som afgør prisen:

Vellykket implementering af et intranet kræver en klar proces. Gå struktureret til værks omkring indfasning og daglig drift:

Fire elementer - ét intranet

Et stærkt intranet skaber videndeling i alle kroge af organisationen. IntraNote har defineret fire elementer, som I kan skrue op og ned for.
Vægtningen af elementerne afhænger af din organisations kultur og specifikke behov for videndeling. Hvis du vil høre mere, er vi naturligvis klar til at rådgive dig. Book tid hos kommunikationsrådgiver Thomas Nielsen eller få en demo ved at kontakte Anne Marie Linde

Organisatorisk

Her defineres medarbejderens adgang til viden af, hvor han/hun er placeret i organisationen.
Fx ved at hver afdeling får sin egen underside. Det er her, at nyheder og informationer deles af ledelsen og på tværs af forretningsområder, administration og medarbejdere. 

Rollebaseret

Medarbejderens job og ansvarsområder definerer den information, han/hun kan finde. Det er her, forretningsgange, fagsystemer, manualer, nøgletal m.v. opbevares sikkert og forsvarligt. Samtidig er det også her, at der kan arbejdes i projektrum, faggrupperum, afdelingsrum m.v. – både mellem kolleger og ved at invitere eksterne partnere ind.

Personaliseret

Medarbejderen vælger selv informationer til og fra alt efter, hvad han/hun finder relevant. Der kan abonneres på udvalgte ord (metadata), så man får besked, når der fx er nyt om ‘sundhed’. Søgbare bruger-, telefon- og afdelingslister findes her – og det er oplagt at integrere med fx AD, Outlook og Skype.

Socialt

Her skabes dialog på tværs af organisationen, ligesom vi kender det fra sociale medier. Åbne og lukkede grupper samt ’likes’ er med til at styrke medarbejderengagement og arbejdsmiljø. 

Få overblik over, hvilket intranet der passer til din organisation: Download guiden

Få overblik: Hvilket intranet passer til din organisation?

Hvis du og dine kolleger vil forbedre den interne kommunikation, effektivisere videndeling og højne informationsniveauet, er intranettet et yderst væsentligt redskab. Men det forudsætter, at I vælger en løsning, som passer til lige netop jer og jeres behov.

Download guiden og du er allerede godt på vej

IntraNote WorkSpace - din digitale samarbejdsportal:

Samarbejd med både kolleger og eksterne partnere

I samarbejdsrum kan du dele viden med dine kolleger og partnere fra andre organisationer. I får et lukket og sikkert rum på jeres intranet, hvor det er let at dele information og arbejde effektivt.

Vær social – både i kantinen og på intranettet

En sund og aktiv virksomhedskultur handler om dialog. Nogle gange ansigt til ansigt og andre gange kommunikerer vi virtuelt. Med IntraNote WorkSpace kan I ’like’ og kommentere kollegernes indlæg på intranettet. Det giver jeres nyhedsindlæg nerve og sikrer en god debat.

Fuld integration med jeres eksisterende systemer

Intranettet kan integreres ind i eksisterende systemer, så jeres brugere kun skal gå på ét sted. I kan fx publicere indhold fra en outlook-kalender direkte på intranettet eller rette prislister og vejledninger, som slår igennem og vises som tekst eller visuelt i et flowchart. Det giver styr på arbejdsprocesserne og sikrer kvaliteten.

Hvad laver din kollega?

Hvad laver Peter fra Salg? Har konsulent-Karina egentlig en uddannelse? Hvor var Jens fra IT egentlig ansat før? Få en løsning, hvor nye medarbejdere hurtigt kan få styr på deres nye kolleger og nemt opdatere kompetenceprofiler med erfaringer, uddannelse, projektdeltagelse m.m.

Få hurtig besked med mobil-app og tablet

Hjemmehjælperen er ude hos en borger. Sælgeren lukker ordrer i en anden landsdel. Konsulenten er hos kunden i 14 dage. Hvordan holder I dem opdateret? Med mobile løsninger har brugerne let og hurtig adgang til arbejdsprocesser, beskrivelser og dokumentation - uanset tid og sted.

1-2-3 – så har I jeres nye intranet

Få et standard-intranet, som er nemt og hurtigt at implementere. Vi leverer en skabelon, som I kan tage afsæt i ved opbygningen. IntraNote har i to årtier leveret intranet til et væld af offentlige institutioner og private virksomheder. Derfor har vi dyb indsigt i at tilpasse vores færdigudviklede løsning til netop jeres forretning.

Danske virksomheder vælger den sikre løsning:

XL-BYG
Logo Danske hospitalsklovne
Rynkeby
Næstved Kommune