Til alle vores kunder
Dansk support – Selvfølgelig!
Det skal være nemt at være kunde hos IntraNote.
Derfor sidder vores supportere midt på kontoret i Silkeborg, omgivet af udviklere, teknikere, konsulenter, sælgere og andre flinke folk.
Det er nemlig vigtigt, at de medarbejdere I taler og skriver med, har fingeren på pulsen.
Send en mail eller skriv direkte på vores supportportal, hvor du også finder tips & tricks og kan kommunikere med både os og andre kunder.
![download-1](https://www.intranote.dk/hs-fs/hubfs/download-1.png?width=687&height=462&name=download-1.png)
Kurser
Få mere ud af jeres løsning.
Arrangementer
ERFA, webinarer og andre arrangementer.
ServiceDesk
Har du brug for hjælp?
Gå på opdagelse
Besøg vores videndelingsunivers.
Den er god nok:
Vi samler på tilfredse kunder.
Derfor står vi klar med hjælp og sparring, så I får mest muligt ud af jeres løsninger.
ERFA, kurser, webinarer og support er blot nogle af de mange tilbud til kunderne. Men det bedste af det hele: Vi er flinke og rigtig nemme at snakke med.
Opgrader til version 6.4 og få gratis adgang til uddannelses-videoer
Når I opgraderer til DocuNote version 6.4 får I gratis adgang til 13 videoer med info om de funktioner, som almindelige brugere kan have gavn af i hverdagen. Samtidig kan I med filmene nemt sætte nye kolleger ind i, hvordan de bruger DocuNote.
Vi kan høre, at vores kunder er glade for videoerne, fordi de sparer tid i hverdagen og bliver bedre til at udnytte de mange muligheder i DocuNote.
Desuden er der naturligvis en række andre nye gode funktioner i den nye version, som du kan læse mere om på manualsitet.