Til alle vores kunder
Dansk support – Selvfølgelig!
Det skal være nemt at være kunde hos IntraNote.
Derfor sidder vores supportere midt på kontoret i Silkeborg, omgivet af udviklere, teknikere, konsulenter, sælgere og andre flinke folk.
Det er nemlig vigtigt, at de medarbejdere I taler og skriver med, har fingeren på pulsen.
Send en mail eller skriv direkte på vores supportportal, hvor du også finder tips & tricks og kan kommunikere med både os og andre kunder.
Kurser
Få mere ud af jeres løsning.
Arrangementer
ERFA, webinarer og andre arrangementer.
ServiceDesk
Har du brug for hjælp?
Gå på opdagelse
Besøg vores videndelingsunivers.
Den er god nok:
Vi samler på tilfredse kunder.
Derfor står vi klar med hjælp og sparring, så I får mest muligt ud af jeres løsninger.
ERFA, kurser, webinarer og support er blot nogle af de mange tilbud til kunderne. Men det bedste af det hele: Vi er flinke og rigtig nemme at snakke med.
Opgrader til version 6.4 og få gratis adgang til uddannelses-videoer
Når I opgraderer til DocuNote version 6.4 får I gratis adgang til 13 videoer med info om de funktioner, som almindelige brugere kan have gavn af i hverdagen. Samtidig kan I med filmene nemt sætte nye kolleger ind i, hvordan de bruger DocuNote.
Vi kan høre, at vores kunder er glade for videoerne, fordi de sparer tid i hverdagen og bliver bedre til at udnytte de mange muligheder i DocuNote.
Desuden er der naturligvis en række andre nye gode funktioner i den nye version, som du kan læse mere om på manualsitet.