DocuNote Kontraktstyring
Få styr på kontrakterne. Overblik og styringsværktøj i ét og samme system.
Store besparelser og effektive arbejdsgange
Ved at samle jeres kontrakter i ét søgbart system, tjener I mere. Det styrker nemlig bundlinjen at få overblik, undgå fejl og kende alle risici.
Kort sagt: Træf rigtige beslutninger ud fra systematik, data og faktuel viden.
Det kan hurtigt blive dyrt, hvis du ikke har styr på kontrakterne. Se her, hvorfor det giver god mening at have overblik over hele kontraktens livscyklus.
Derfor skal du vælge DocuNote Kontraktstyring
Kontraktstyring / CLM understøtter hele kontraktens livscyklus. Fra smart og sikker oprettelse, over håndtering af rettigheder og forpligtelser - til evaluering, analyse og fornyelse.
Med DocuNote Kontraktstyring kan du desuden sætte digitale underskrifter – det er en lynhurtig arbejdsgang, så I undgår at vente i dagevis på at få aftaler underskrevet. Samtidig virker du professionel, når du sikrer, at kontrakter ikke ligger og flyder i printere eller rundt omkring på skriveborde.
Sikker kontraktoprettelse
Opret de kontrakttyper, I har brug for, og definer indhold, metadata mv., så alle brugere let kan oprette kontrakter, der opfylder retningslinjerne. Alt huskes og I undgår fejl.
Person-uafhængighed
Ved at samle alt ét sted, bliver kontraktporteføljen transparent og person-uafhængig. Personer med adgang kan altid nemt finde status på den enkelte kontrakt og I undgår dyre fejl, når en medarbejder rejser og kontrakter ligger hengemt.
Kontrol over rettigheder og forpligtelser
Alt understøttes: Fra den simple listevisning, over e-mail notifikationer til avancerede automatiske workflows, så I altid kan følge op i tide på rettigheder og forpligtelser og dermed spare penge.
Fælles søgbar kontraktbase
Kontrakten, bilag, tilhørende korrespondance mv. er søgbar for alle relevante brugere. I kan søge på fritekst eller en lang række metadata såsom dokumenttype, kategori og dokumentejer alt efter behov.
Logning
Med versionsstyring kan I nemt sammenligne to kontrakter og optimere arbejdsgange. I arbejder altid i den seneste kontraktversion. Logning registrerer den enkelte brugers aktivitet, fx info om tidspunkt og anvendte søgekriterier.
Fuld integration
Vores store erfaring med integrationer til fx ERP, CRM og andre systemer sikrer, at I samtidig kan bruge jeres eksisterende it-systemer og anvende stamdata mv. direkte sammen med kontraktstyringen. Data skal dermed kun vedligeholdes ét sted.
Fortæl mig mere om kontraktstyring
Vil du vide mere om, hvordan du med DocuNote Kontraktstyring kan få overblik og styr på kontrakterne?
Download materiale og læs mere om kontraktstyring.
Vi har fået et system, som håndterer både vores kunde-, HR- og leverandørkontrakter, og DocuNote er blevet en rigtig god afløser for vores tidligere løsning.
Steen Kristensen, IT-chef – ADP A/S
Digital underskrift på jeres kontrakter
Få IntraNote Signing, så I kan få den underskrevne kontrakt retur på få minutter, fuldt opdateret og journaliseret i DocuNote. Dermed sparer I tid og undgår at sende fortrolige oplysninger via usikre mailsystemer.