Digital underskrift
Med IntraNote Signing kan alle hurtigt komme videre.
Enkelt. Fleksibelt. Sikkert.
IntraNote Signing - sæt en digital underskrift
En underskrift returneres langt hurtigere, når den laves digitalt. Processen foregår lynhurtigt, og du får underskriften på plads i løbet af få minutter.
IntraNote Signing er nem og intuitivt at bruge for både afsender og modtager. Dine kunder og samarbejdspartnere modtager et link via e-mail til det dokument, der skal underskrives og de kan signere direkte på pc, tablet eller smartphone. Du kan altid se, hvor langt dokumentet er i underskriftsprocessen. Dermed højner I effektiviteten væsentligt og sparer penge på både print, porto og arbejdstid.
Med IntraNote Signing kan man underskrive både digitalt, med NemId, MitID og BankId. Sikkerheden er naturligvis helt i top, og I undgår at sende fortrolige oplysninger og persondata via usikre mailsystemer. IntraNote Signing er en cloud-løsning i Microsoft Azure.
På under to minutter kan du her se, hvor vanvittig nemt det er for Per, Anne og Hans at underskrive vigtige dokumenter.
Underskriv hvor som helst - og når som helst
Slut med at spilde tid på at printe, scanne, makulere, e-maile og arkivere - og undgå , at fortrolige papirer ligger spredt tilfældige steder. De underskrevne dokumenter er lette at læse, for der findes kun originalen, som altid ligger på sin rette hylde.
Multisignering
Send dokumenter til flere og bestem selv rækkefølgen. Fx kan køber underskrive før sælger, bestyrelsen før revisoren osv.
Bundling
Send flere dokumenter til underskrift på én gang. Saml fx en kontrakt med tilhørende bilag og send det samlet i én arbejdsgang.
Underskriftsmarkører
Foruddefinerede skabeloner sikrer, at underskrift og eventuelle initialer placeres korrekt. Du kan også selv tilføje underskriftsmarkører.
Påmindelser
Hvis en modtager har glemt at underskrive, sender systemet automatisk en påmindelse med link til dokumentet.
Log og versionsstyring
Alle hændelser logges automatisk i DocuNote, og versionsstyringen sørger for, at du altid kan se tidligere versioner.
Arkivering
Det endelige dokument, med alle underskrifter, omdannes automatisk til en PDF, der signeres med et certifikat og låses for ændringer.
Fortæl mig mere om digital underskrift
Vil du vide mere om, hvordan IntraNote Signing kan hjælpe din organisation med at arbejde smart og effektivt?
Download materiale og læs mere om digital underskrift.
Med Intranote Signing kan I opnå
store besparelser
Spar arbejdstid, penge og porto.
Forestil dig, at en medarbejders arbejdstid koster 400 kr. i timen (Det er lavt sat).
Hvis medarbejderen bruger en halv time (det er også lavt sat) på at maile en kontrakt rundt til underskriverne, følge op, printe ud og så videre – ja, så røg der 200 kr.
Underskriv digitalt via e-mail
Prisen er 5 kr. pr. underskriver.
Underskriv digitalt med MitId
Prisen er 10 kr. pr underskriver.
IntraNote Signing kan bruges i DocuNote til version 5.0 eller nyere.
Alle priser er ex. moms og abonnement.
IntraNote Signing er en sikker digital underskrift, som integreres med din organisations DocuNote.
Det er en sky-løsning, hvor I naturligvis også kan sende dokumenter til underskrift hos kunder og samarbejdspartnere, der ikke har DocuNote. I betaler for at kunne invitere kunderne med op i ’skyen’ og derfor koster IntraNote Signing et beløb ud over jeres almindelige DocuNote-løsning.
Der forudbetales 2.500 kr. som I benytter til jeres digitale underskrifter. Fornyes automatisk ved accept.
Prisen for et IntraNote Signing-abonnement er 249 kr. pr. måned., som forudbetales for 1 år ved opstart. Prisen er ekskl. moms.
IntraNote Signing er en bindende underskrift.
Det internationale advokatfirma Bird & Bird fastslår i et notat udarbejdet for IntraNote, at bindende aftaler gyldigt kan indgås med IntraNote Signing. Notatet kan læses her: Gyldighed af digitalt indgåede aftaler
Prøv IntraNote Signing gratis
Hvis I allerede har DocuNote, kan du nemt teste, om digitale underskrifter er noget for jer. Vi giver jer nemlig de første 10 uden beregning.