IntraNote logo

Få greb om jeres løsninger
Kom på kursus hos IntraNote

Læs herunder om kurserne i
WorkSpace og DocuNote 

WorkSpace Administratorkursus

WorkSpace Administratorkursus er for dig, der gerne vil have grundlæggende viden om løsningen og har ansvaret for jeres intranet. Du får kendskab til de mange funktionaliteter; herunder opsætning af rettigheder. Kurset er opdelt i forklarende ord fra underviser samt opgaver, der skal løses. Alt sammen bygget på detaljeret undervisningsmateriale.

Deltagere

Anbefaling for deltagelse på kurset:

At din rolle fremover er at opbygge og videreudvikle din organisations intranet.

På kurset gennemgår vi

  • Administratorens rolle
  • Intro til opsætning af portalen:
    • Intro til infobasen
    • Intro til master-dashboard
    • Intro til dashboard
  • Webparts:
    • Intro til webpart-layout
    • Intro til webpart-tema
    • Opsætning
    • Opret en webpart
    • Placering af en webpart
  • Intro til rettigheder:
    • Rettigheder i infobasen
    • Rettigheder på brugerstamkort
    • Rettigheder på dashboads og webparts
    • Rettigheder på links i link-menu

Pris, afvikling og tilmeldingsfrist

Prisen er 4.500,- kr. pr. deltager.

Du kan uden omkostning afmelde et kursus op til 14. dage før kursusstart. Ved senere afmelding opkræves et administrationsgebyr på 50% af kursusafgiften.
Afmelder du dig senere end 7 dage før kursusdagen kan vi desværre ikke nedsætte kursusafgiften. Din kursusplads kan dog uden omkostning overføres til en anden deltager fra samme virksomhed helt frem til kursusstart.

Kurset foregår online via Teams i tidsrummet 9.00 - 15.00.

Teams indkaldelse tilsendes ca. en uge før kurset. Vi anbefaler at have to skærme til rådighed under kurset, så man kan have kursusmiljø på den ene skærm. Og Teams/øvelser på den anden.

Tilmeldingsfrist 7 dage inden kursusafholdelse.

Kurset afholdes ved minimum 2 deltagere.

Tilmeld dig her

 

DocuNote Administratorkursus

DocuNote Administratorkurset er for dig, der gerne vil helt til bunds i DocuNotes mange funktionaliteter, herunder opsætning af rettigheder. Kurset er opdelt i forklarende ord fra underviser samt opgaver, der skal løses; alt sammen bygget på detaljeret undervisningsmateriale.

Deltagere

Krav for deltagelse:

Gennemført DocuNote Superbrugerkursus eller deltagelse i din virksomheds implementeringsworkshops.

På kurset gennemgår vi

På kurset gennemgår vi:

  • Roller og rettigheder:
    • Opret modul- og organisatoriske roller i DocuNote
    • Opret adressebogs- og skabelonroller
    • Tildel rettigheder på baggrund af oprettede roller

  • Listevisninger:
    • Opret listevisninger
    • Farveformatering i listevisninger
    • Opret en gemt søgning, der benytter oprettet listevisning

  • Kassation i DocuNote

  • Indstillinger:
    • Udvalgte indstillinger gennemgås

  • IntraNote Signing:
    • Send et dokument til elektronisk eller digital underskrift

Pris, afvikling og tilmeldingsfrist

Prisen er 4.500,- kr. pr. deltager.

Du kan uden omkostning afmelde et kursus op til 14. dage før kursusstart. Ved senere afmelding opkræves et administrationsgebyr på 50% af kursusafgiften.
Afmelder du dig senere end 7 dage før kursusdagen kan vi desværre ikke nedsætte kursusafgiften. Din kursusplads kan dog uden omkostning overføres til en anden deltager fra samme virksomhed helt frem til kursusstart.

Kurset foregår online via Teams i tidsrummet 9.00 - 15.00.

Teams indkaldelse tilsendes ca. en uge før kurset. Vi anbefaler at have to skærme til rådighed under kurset, så man kan have kursusmiljø på den ene skærm. Og Teams/øvelser på den anden.

Tilmeldingsfrist 7 dage inden kursusafholdelse.

Kurset afholdes ved minimum 2 deltagere.

Tilmeld dig her

 

DocuNote Superbrugerkursus

DocuNote Superbrugerkurset er udviklet til den travle medarbejder, der skal have mest muligt ud af DocuNote på kortest mulig tid. Kurset er opdelt i forklarende ord fra underviser samt opgaver, der skal løses; alt sammen bygget på detaljeret undervisningsmateriale.

Deltagere

Anbefalet forudsætning for kurset:

Generelt kendskab til DocuNote på brugerniveau er at foretrække.

På kurset gennemgår vi

På kurset gennemgår vi:

  • Organisationstræet i DocuNote:
    • Hvad er forretningsenheder, arkivskabe, sager og dokumentmapper?

  • Adressebogen:
    • Opret adresseliste
    • Opret firmaer og kontaktpersoner

  • Sagstyper:
    • Lære at bruge metaformsdesigneren - opret felter fx drop-down, brugervælgere mm.
    • Tilknyt metaformet til en sagstype - tilknyt dokumentmapper til sagstypen

  • Dokumentkategorier:
    • Opret metaforms
    • Tilknyt metaformet til en dokumentkategori

  • Office-profiler til fletning af metadata ned i dokumenter/skabeloner

  • Opret skabeloner i DocuNotes skabelonbibliotek

  • IntraNote Signing:
    • Send et dokument til elektronisk eller digital underskrift

  • Søgning:
    • Hurtigsøgning
Gemte søgninger

Pris, afvikling og tilmeldingsfrist

Prisen er 4.500,- kr. pr. deltager.

Du kan uden omkostning afmelde et kursus op til 14. dage før kursusstart. Ved senere afmelding opkræves et administrationsgebyr på 50% af kursusafgiften.
Afmelder du dig senere end 7 dage før kursusdagen kan vi desværre ikke nedsætte kursusafgiften. Din kursusplads kan dog uden omkostning overføres til en anden deltager fra samme virksomhed helt frem til kursusstart.

Kurset foregår online via Teams i tidsrummet 9.00 - 15.00.

Teams indkaldelse tilsendes ca. en uge før kurset. Vi anbefaler at have to skærme til rådighed under kurset, så man kan have kursusmiljø på den ene skærm. Og Teams/øvelser på den anden.

Tilmeldingsfrist 7 dage inden kursusafholdelse.

Kurset afholdes ved minimum 2 deltagere.

Tilmeld dig her