IntraNote logo

Få greb om jeres løsninger
Kom på kursus hos IntraNote

Læs herunder om kurserne i
WorkSpace og DocuNote 

WorkSpace Administratorkursus

WorkSpace Administratorkursus er for dig, der gerne vil have grundlæggende viden om løsningen og har ansvaret for jeres intranet. Du får kendskab til de mange funktionaliteter; herunder opsætning af rettigheder. Kurset er opdelt i forklarende ord fra underviser samt opgaver, der skal løses. Alt sammen bygget på detaljeret undervisningsmateriale.

Deltagere

Anbefaling for deltagelse på kurset:

At din rolle fremover er at opbygge og videreudvikle din organisations intranet.

På kurset gennemgår vi

  • Administratorens rolle
  • Intro til opsætning af portalen:
    • Intro til infobasen
    • Intro til master-dashboard
    • Intro til dashboard
  • Webparts:
    • Intro til webpart-layout
    • Intro til webpart-tema
    • Opsætning
    • Opret en webpart
    • Placering af en webpart
  • Intro til rettigheder:
    • Rettigheder i infobasen
    • Rettigheder på brugerstamkort
    • Rettigheder på dashboads og webparts
    • Rettigheder på links i link-menu

Pris, afvikling og tilmeldingsfrist

Prisen er 4.500,- kr. pr. deltager.

Du kan uden omkostning afmelde et kursus op til 14. dage før kursusstart. Ved senere afmelding opkræves et administrationsgebyr på 50% af kursusafgiften.
Afmelder du dig senere end 7 dage før kursusdagen kan vi desværre ikke nedsætte kursusafgiften. Din kursusplads kan dog uden omkostning overføres til en anden deltager fra samme virksomhed helt frem til kursusstart.

Kurset foregår online via Teams i tidsrummet 9.00 - 15.00.

Teams indkaldelse tilsendes ca. en uge før kurset. Vi anbefaler at have to skærme til rådighed under kurset, så man kan have kursusmiljø på den ene skærm. Og Teams/øvelser på den anden.

Tilmeldingsfrist 7 dage inden kursusafholdelse.

Kurset afholdes ved minimum 2 deltagere.

Tilmeld dig her

 

DocuNote Administratorkursus

DocuNote Administratorkurset er for dig, der gerne vil helt til bunds i DocuNotes mange funktionaliteter, herunder opsætning af rettigheder. Kurset er opdelt i forklarende ord fra underviser samt opgaver, der skal løses; alt sammen bygget på detaljeret undervisningsmateriale.

Deltagere

Krav for deltagelse:

Gennemført DocuNote Superbrugerkursus eller deltagelse i din virksomheds implementeringsworkshops.

På kurset gennemgår vi

På kurset gennemgår vi:

  • Roller og rettigheder:
    • Opret modul- og organisatoriske roller i DocuNote
    • Opret adressebogs- og skabelonroller
    • Tildel rettigheder på baggrund af oprettede roller

  • Listevisninger:
    • Opret listevisninger
    • Farveformatering i listevisninger
    • Opret en gemt søgning, der benytter oprettet listevisning

  • Kassation i DocuNote

  • Indstillinger:
    • Udvalgte indstillinger gennemgås

  • IntraNote Signing:
    • Send et dokument til elektronisk eller digital underskrift

Pris, afvikling og tilmeldingsfrist

Prisen er 4.500,- kr. pr. deltager.

Du kan uden omkostning afmelde et kursus op til 14. dage før kursusstart. Ved senere afmelding opkræves et administrationsgebyr på 50% af kursusafgiften.
Afmelder du dig senere end 7 dage før kursusdagen kan vi desværre ikke nedsætte kursusafgiften. Din kursusplads kan dog uden omkostning overføres til en anden deltager fra samme virksomhed helt frem til kursusstart.

Kurset foregår online via Teams i tidsrummet 9.00 - 15.00.

Teams indkaldelse tilsendes ca. en uge før kurset. Vi anbefaler at have to skærme til rådighed under kurset, så man kan have kursusmiljø på den ene skærm. Og Teams/øvelser på den anden.

Tilmeldingsfrist 7 dage inden kursusafholdelse.

Kurset afholdes ved minimum 2 deltagere.

Tilmeld dig her

 

DocuNote Superbrugerkursus

DocuNote Superbrugerkurset er udviklet til den travle medarbejder, der skal have mest muligt ud af DocuNote på kortest mulig tid. Kurset er opdelt i forklarende ord fra underviser samt opgaver, der skal løses; alt sammen bygget på detaljeret undervisningsmateriale.

Deltagere

Anbefalet forudsætning for kurset:

Generelt kendskab til DocuNote på brugerniveau er at foretrække.

På kurset gennemgår vi

På kurset gennemgår vi:

  • Organisationstræet i DocuNote:
    • Hvad er forretningsenheder, arkivskabe, sager og dokumentmapper?

  • Adressebogen:
    • Opret adresseliste
    • Opret firmaer og kontaktpersoner

  • Sagstyper:
    • Lære at bruge metaformsdesigneren - opret felter fx drop-down, brugervælgere mm.
    • Tilknyt metaformet til en sagstype - tilknyt dokumentmapper til sagstypen

  • Dokumentkategorier:
    • Opret metaforms
    • Tilknyt metaformet til en dokumentkategori

  • Office-profiler til fletning af metadata ned i dokumenter/skabeloner

  • Opret skabeloner i DocuNotes skabelonbibliotek

  • IntraNote Signing:
    • Send et dokument til elektronisk eller digital underskrift

  • Søgning:
    • Hurtigsøgning
Gemte søgninger

Pris, afvikling og tilmeldingsfrist

Prisen er 4.500,- kr. pr. deltager.

Du kan uden omkostning afmelde et kursus op til 14. dage før kursusstart. Ved senere afmelding opkræves et administrationsgebyr på 50% af kursusafgiften.
Afmelder du dig senere end 7 dage før kursusdagen kan vi desværre ikke nedsætte kursusafgiften. Din kursusplads kan dog uden omkostning overføres til en anden deltager fra samme virksomhed helt frem til kursusstart.

Kurset foregår online via Teams i tidsrummet 9.00 - 15.00.

Teams indkaldelse tilsendes ca. en uge før kurset. Vi anbefaler at have to skærme til rådighed under kurset, så man kan have kursusmiljø på den ene skærm. Og Teams/øvelser på den anden.

Tilmeldingsfrist 7 dage inden kursusafholdelse.

Kurset afholdes ved minimum 2 deltagere.

Tilmeld dig her

 

DocuNote WorkFlow

Mange kunder bruger allerede workflows i DocuNote til at effektivisere organisationens processer. Fx til dokumentgodkendelse, notifikationer og automatisk oprettelse af sager og dokumenter. Kom med på workshoppen og få god indsigt i mulighederne. Efterfølgende kan vi tilbyde konsulentdag hos jer, hvor I får hjælp til at komme godt i gang med opsætning af konkrete workflows i jeres organisation.

Deltagere

Workshoppen er for superbrugere eller administratorer, som gerne vil udnytte DocuNote workflow.

På kurset gennemgår vi

  • Præsentation af DocuNote Workflow Studio
  • Opret det første workflow, flyt sag efter status
  • Planlægning af workflow og flowdiagram
  • Gennemgang og opsætning af andet workflow, send formular, e-mail notifikation, opret dokument
  • Eksempel på workflow, der venter på en opfølgningsdato

 

Bemærk: Det er en hands-on-workshop, hvor du på kursusdagen får adgang til et kursusmiljø med praktiske øvelser.

Pris, afvikling og tilmeldingsfrist

Prisen er 4.500,- kr. pr. deltager.

Hvis du udover kursusdagen ønsker en ekstra konsulentdag, kan begge dage tilbydes til en samlet pris af 15.000 kr.


Du kan uden omkostning afmelde et kursus op til 14. dage før kursusstart. Ved senere afmelding opkræves et administrationsgebyr på 50% af kursusafgiften.
Afmelder du dig senere end 7 dage før kursusdagen kan vi desværre ikke nedsætte kursusafgiften. Din kursusplads kan dog uden omkostning overføres til en anden deltager fra samme virksomhed helt frem til kursusstart.

Kurset foregår online via Teams i tidsrummet 9.00 - 15.00.

Teams indkaldelse tilsendes ca. en uge før kurset. Vi anbefaler at have to skærme til rådighed under kurset, så man kan have kursusmiljø på den ene skærm. Og Teams/øvelser på den anden.

Tilmeldingsfrist 7 dage inden kursusafholdelse.

Kurset afholdes ved minimum 2 deltagere.

Tilmeld dig her

 

DocuNote BrushUp

Er det længe siden, at du har været på superbruger- eller administratorkursus? Har du fået opgraderet DocuNote, men ikke sat dig ind i de nye features? Så er dette kursus sikkert noget for dig. Her får du muligheden for at genopfriske nogle af de ting, du allerede kender. Du lærer desuden om de nye smarte features, så du kan få endnu mere ud af løsningen og gøre hverdagen nemmere for brugerne.

Deltagere

Workshoppen er for superbrugere eller administratorer, som gerne vil udnytte DocuNote noget mere.

Click me

På kurset gennemgår vi

Emner vil blive tilpasset løbende, så betragt disse som vejledende:

  • Skabeloner og Office profiler - få flettet felter ind i Word og Excel 
  • Signing i skabeloner, få underskriftsmarkører placeret i skabeloner og spar tid
  • MetaForm-regler, opsætte regler for visning og udfyldelse af felter
  • MetaForm combo bokse med afhængigheder, så kun få felter vises
  • Seneste aktiviteter på sager, få vist aktiviteter i kronologisk orden ud over mapper
  • Spejlede felter, få fx vist felter fra adressebogen direkte på en sag eller et dokument
  • Brugerdefinerede ikoner, få fx vist forskellige ikoner pr. sagstype for at hjælpe brugerne til at finde den rigtige sag hurtigt
  • Masseændring, søg flere sager eller dokumenter frem og foretag en ændring på udvalgte metadatafelter, som opdaterer alle de markerede sager/dokumenter på én gang. 
  • PDF, sammensæt en PDF ud fra flere filer eller sammensæt en PDF med individuelle sider fra flere filer. 
  • E-mail skabeloner i HTML
  • Outlook fraser kan hjælpe med hurtige mails. 
  • Rettigheder/roller - hvad skal afkrydses for at få adgang til nye features

Bemærk: Det er en hands-on-workshop, hvor du på kursusdagen får adgang til et kursusmiljø med praktiske øvelser.

Pris, afvikling og tilmeldingsfrist

Prisen er 4.500,- kr. pr. deltager.

Du kan uden omkostning afmelde et kursus op til 14. dage før kursusstart. Ved senere afmelding opkræves et administrationsgebyr på 50% af kursusafgiften.
Afmelder du dig senere end 7 dage før kursusdagen kan vi desværre ikke nedsætte kursusafgiften. Din kursusplads kan dog uden omkostning overføres til en anden deltager fra samme virksomhed helt frem til kursusstart.

Kurset foregår online via Teams i tidsrummet 9.00 - 15.00.

Teams indkaldelse tilsendes ca. en uge før kurset. Vi anbefaler at have to skærme til rådighed under kurset, så man kan have kursusmiljø på den ene skærm. Og Teams/øvelser på den anden.

Tilmeldingsfrist 7 dage inden kursusafholdelse.

Kurset afholdes ved minimum 2 deltagere.

Click me

Tilmeld dig her

 

Hvad har du brug for?

Der er SÅ meget tid at spare, hvis I arbejder fokuseret med digitale løsninger. Derfor er vi altid opmærksomme på, hvordan vi kan hjælpe jer bedst muligt. Af samme grund er det vigtigt for os at vide, hvad der rører sig blandt kunder og brugere. Har I behov, som vi kan hjælpe med? Er der et kursus, som du synes, at vi bør udbyde? Du er altid velkommen til at kontakte os med forslag til nye kurser.

Slå på tråden eller send en mail

Kontakt Knud Bjerregaard Ælmholdt  – Head of Professional Services
T +45 7026 9500 │ M +45 6162 1437
Email: knud.aelmholdt@intranote.dk