IntraNote logo

Pssst – Få videndelingshusets allerbedste tips

Brug vores kurser – vi vil så gerne have, at I bruger systemet lidt mere!

I får så meget mere ud af DocuNote, hvis flere medarbejdere kender flere funktioner i systemet.

Exformatics fusionerer ind i IntraNote 

IntraNote har længe været en del af Volaris Group, og da Volaris overtog den københavnske softwarevirksomhed Exformatics i slutningen af 2022, blev Exformatics lagt ind under IntraNote med Holger Foss som direktør for begge selskaber.

Vi får jeres systemer til at hænge sammen på kryds og tværs

Ved at integrere jeres mange forskellige systemer, fremstår I som en samlet enhed, hvor I udveksler data på tværs af de tilknyttede systemer. Det giver overblik og letter det daglige arbejde.

Kassation – en central funktionalitet, men farlig hvis opsat forkert 

Kassation er en uundværlig del af vores kunders dokumenthåndtering. Det sparer tid og ressourcer og sikrer, at organisationerne lever op til GDPR. Når det er sat korrekt op, vel at mærke!

Frigør ressourcer ved at lade kunderne betjene sig selv 

Virksomheder og organisationer, der ikke udnytter de mange muligheder for at digitalisere og automatisere deres processer, går glip af store ressourcebesparelser, lyder det fra Jacob Holm, Area Manager hos IntraNote.

Vi har minimeret risikoen for menneskelige fejl i DocuNote

Medierne er fulde af det. Den ene skrækhistorie efter den anden om hackerangreb, ransomware og datalæk fra både offentlige og private virksomheder. Det leder selvfølgelig til en øget opmærksomhed på sikkerheden – det mærker vi også hos IntraNote.

Få et digitalt modtagersystem nu

Som uddannelsesinstitution har I modtaget et brev fra Digitaliseringsstyrelsen om, at det er lovpligtigt at opsætte et modtagersystem i Digital post – og at det skulle have været på plads den 8. januar 2024.

Vi bruger allerede AI – og er klar på endnu mere

Kunstig intelligens, AI, er allerede nu en integreret del af den måde, vi arbejder på hos IntraNote og i vores løsninger. Og har været det længe. Vi er så vant til at arbejde med automatiseringer, workflows og digitalisering af processer – og selvom ...

Et stort servicegen og omfattende IT-viden = den perfekte IT-supporter

”Under min uddannelse til datamatiker, dykkede jeg ned i kode, databaser og udviklingsprocesser. Som færdiguddannet gik jeg i tænkeboks – for hvordan kunne jeg kombinere mine IT-kompetencer og min tidligere erfaring med kundeservice? Det førte mig ti...