IntraNote logo
Søg job hos IntraNote

IT projektleder til IntraNote, Silkeborg

Er du en målrettet projektleder med veldokumenterede resultater? Får du energi af at være i dialog med kunderne og give dem medspil såvel som modspil, og trives du med et højt tempo i en dynamisk virksomhed. Så har du nu en unik mulighed for at blive en del af vores fantastiske team i Silkeborg.

 

Jobbet

I IntraNote har vi et mål om at have Danmarks absolut bedste medarbejdere. Vi er drevet af en professionel nysgerrighed, og vi giver mulighed for at prøve nye ting af, skabe ordentlige løsninger og følge dem til dørs.

Til vores kontor i Silkeborg søger vi en projektleder med et hjerte, der banker for softwareløsninger, der kombinerer forretningsbehov og brugervenlig it.

Som projektleder udfylder du en særlig rolle i forhold til at sikre kvaliteten i leveringen af vores egenudviklede løsninger til dokumenthåndtering og intranet, baseret på Microsoft teknologier som .NET og SQL Server. Du vil komme til at arbejde tæt sammen med vores implementeringskonsulenter samt vores IT Systems Engineers.

Du indgår i vores Professional Service team, som består af 6 dygtige og engagerede medarbejdere.

 

Primære arbejdsopgaver

I en varierende hverdag skal du:

  • Planlægge, koordinere og prioritere interne ressourcer
  • Facilitere, styre og lede vores kundeprojekter
  • Planlægge IT migreringsprojekter
  • Sikre samspillet mellem tid, økonomi og ressourcer i projekterne
  • Sikre at alle interessenter er løbende og tilstrækkeligt informeret
  • Hjælpe med at udbygge og vedligeholde vores koncepter for best practice

 

Kvalifikationer

Din uddannelsesmæssige baggrund kan eksempelvis være akademisk med elementer af forretningsudvikling, økonomi, projektledelse og/eller it. Har du efterfølgende en PRINCE2 certificering, er det kun en fordel. Vi forventer, at du har 2-3 års relevant erfaring eksempelvis fra it- eller konsulentbranchen, og at du har en grundlæggende viden om IT-infrastruktur, Windows Server, MS SQL Server og er villig til at lære resten.

Du agerer professionelt over for kunden og dennes team, ligesom du formår at sikre fremdrift og kvalitet i projekterne. Samtidig kan du lide udfordringer, har et højt drive og fantastiske samarbejdsevner.
Du har stærke kommunikations- og relationsevner, sprogligt på dansk og engelsk – også gerne på svensk.
Du er struktureret og har et godt overblik og udviser rettidig omhu i forhold til planlægning, styring, opfølgning og kommunikation.

 

Dine kompetencer gør, at du…

  • Er vedholdende og målfokuseret.
  • Er åben, ærlig og direkte i din kommunikation udadtil og indadtil.
  • Agerer topprofessionelt i håndteringen af kundernes projekter.
  • Er positiv indstillet, udviser tillid til dine kolleger og engagement i forhold til opgaven.
  • Arbejder struktureret, selvstændigt og er god til at følge opgaverne til dørs.

 

Vi tilbyder

  • En super spændende og udfordrende hverdag i rivende udvikling
  • Dygtige og engagerede kollegaer, der altid er parate med sparring.
  • Gode udviklingsmuligheder, stor frihedsgrad og et klart fokus på den enkelte.
  • Attraktive løn- og arbejdsvilkår
  • Fleksible arbejdsvilkår inkl. sygeforsikring.

 

Om IntraNote

IntraNote har siden 2001 udviklet og leveret værdiskabende løsninger til digitalisering af arbejdsgange. Med løsninger som fx intranet, dokumenthåndtering, kontraktstyring, workflows og samarbejdsportaler, tilbyder vi en end-to-end tilgang lige fra udvikling til implementering og drift, med det formål at frigive mere af kundernes tid, sikre højere kvalitet og lavere omkostninger. Vi er en professionel, uformel og værdibaseret forretning med ambitiøse vækstmål.

IntraNote er en del af Volaris-koncernen, som består af softwarevirksomheder i forskellige brancher fordelt over hele verden. Volaris er ejet af Constellation Inc. som er noteret på den canadiske børs. Du vil derfor blive en del af en international virksomhed.


 
Ansøgning
Ansøgning og CV skal sendes via nedenstående ansøgningsformular.

Ansøgningsfristen er d. 15. maj 2023. Ansøgningerne behandles dog løbende, ligesom der løbende indkaldes til samtaler.
Startdato: hurtigst muligt.

 

Yderligere information
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of Professional Services Knud Bjerregaard Ælmholdt på telefon 6162 1437.