IntraNote logo
Silkeborg den 15. maj 2018

BIOFOS ny kunde hos IntraNote a/s

IntraNote og BIOFOS indgår ny aftale om levering af software til dokumenthåndtering.
Danmarks største spildevandsvirksomhed har netop valgt videndelingshuset IntraNote A/S som leverandør af dokumenthåndtering.

”Efter en udbudsrunde har vi valgt IntraNote som leverandør. Det er en kæmpe force med et standardsystem, som så overbevisende kan tilpasses vores organisation. IntraNote har demonstreret både professionalisme og ekspertise i forhold til at finde den helt rette løsning,” fortæller Gitte Weien Andersen, der er chefjurist og chef for direktionssekretariatet hos BIOFOS, som renser spildevandet for 1,2 mio. indbyggere i hovedstadsområdet på de tre renseanlæg Lynetten, Avedøre og Damhusåen.

Der er tale om en fireårig aftale, hvor omkring 100 brugere fremover skal holde styr på den store virksomheds mange dokumenter med IntraNotes dokumenthåndteringsløsning, DocuNote.

Stor erfaring med energi- og forsyningsbranchen
IntraNote har i forvejen en lang række kunder fra energi- og forsyningsbranchen.
”Kontraktstyring, projektafdelingens anlægsprojekter og Miljø- og Planafdelingens dokumenter er nogle af de mange data, som DocuNote fremover skal håndtere for BIOFOS,” siger salgschef hos IntraNote Mike Kirkegaard Friang og fortæller, at IntraNote også skal hjælpe med implementering samt uddannelse af brugerne, så den nye løsning kommer godt fra start.

Han forklarer, at IntraNotes store erfaring med at passe på persondata var en af fordelene, som BIOFOS kunne se ved DocuNote: ”Vi har jo sikret persondata i rigtig mange år og tilbyder en løsning, som kan skaleres, så virksomheder i alle størrelser kan komme i mål med persondataforordningen. Den fordel så BIOFOS også,” fortæller han og fastslår, at han sammen med resten af IntraNote glæder sig meget til samarbejdet med Danmarks største spildevandsvirksomhed.

Nærmere information fås hos:
Salgsdirektør Erik Søndergaard på telefon 61 62 14 50 eller e-mail eso@intranote.dk
Salgschef Mike Kirkegaard Friang på telefon 61 62 14 47 eller e-mail mik@intranote.dk

IntraNote a/s
For videndelingshuset IntraNote handler digitalisering om mennesker, der deler viden og data. Derfor har virksomheden siden etableringen i 2001 arbejdet intenst med at udvikle brugervenligt software, som sætter kundernes kollektive viden i spil: Komplekse it-løsninger omsættes til praktisk hverdag, så kunderne bliver klogere med egen viden og dermed bedre til at udvikle deres forretning.

IntraNote er en dansk/svensk virksomhed med en lang række private virksomheder og offentlige institutioner på kundelisten.