Lorem Ipsum

Sæt en elektronisk underskrift, så alle hurtigt kan komme videre

Enkelt - Fleksibelt - Sikkert

IntraNote Signing – en underskrift du ikke kan leve uden

Med IntraNote Signing får du et underskrevet dokument retur i løbet af få minutter, fuldt opdateret og journaliseret i DocuNote.
Så hvorfor spilde kostbar tid på at et dokument kommer omkring alle underskrivere?

Fremover kan dine kunder og samarbejdspartnere modtage links via e-mail direkte til det dokument, der skal underskrives, så I undgår at sende fortrolige oplysninger og persondata via usikre mailsystemer.

Med IntraNote Signing kan du underskrive når som helst - hvor som helst.

Værdien er klar - I får:

Effektive arbejdsgange, hvor I ikke spilder tid på at printe, indscanne, makulere, e-maile og arkivere

Fleksibilitet og tempo, fordi alle lynhurtigt kan underskrive på computer, tablet eller smartphone

Styr på persondataforordningen, fordi I altid ved, hvem der har arbejdet med dokumenterne

Øget sikkerhed, da hele dokumentet underskrives og returneres samlet. I undgår også, at fortrolige print ligger spredt

Kontrakten er altid i høj kvalitet og let at læse, for der findes kun originalen, som altid ligger på sin rette hylde

Færre omkostninger, fordi I har styr på hele underskriftsprocessen, så deadlines overholdes. Desuden sparer I udgifterne til print og porto

Hvad koster IntraNote Signing?

For at bruge IntraNote Signing, skal du have et abonnement, som kan benyttes af et ubegrænset antal brugere.
Abonnementet koster 249,- kr. pr. måned, som forudbetales for 1 år ved opstart. Du kan opsige abonnementet en måned før aftalens udløb.

Ud over abonnementet, afregnes for hver underskriver

Hvis du vil underskrive elektronisk via email:

Her er prisen 4 dkr. pr. underskriver af dokumentet.

Dvs. ved 2 underskrivere er prisen 2x4 dkr= 8 dkr.

Du skal maksimalt betale 20 kr. pr dokument. Derfor afregner vi dig højst fem underskrivere - alle efterfølgende underskrivere er gratis.

Det betyder, at hvis du fx har planlagt 10 underskrivere, men det kun er de to, der underskriver - ja, så betaler du kun for de to.

To-faktor-sikkerhed, hvor underskriver modtager pinkode, afregnes med 1 kr. pr. sms (Gælder fra version 5.1)

Hvis du hellere vil underskrive digitalt med NemId eller BankID:

Her er prisen 8 dkr. pr. underskriver af dokumentet.

Dvs. ved 2 underskrivere er prisen 2x8 dkr= 16 dkr.

Også her afregner vi maksimalt for fem underskrivere, så du højst betaler 40 dkr pr. dokument.

Prisen er incl. CPR-validering

Alle priser er ex. moms og abonnement

IntraNote Signing kan bruges i DocuNote til version 5.0 eller nyere

Peter skal sende en kontrakt til en kunde.
Kontrakten er på 10 sider og skal underskrives af i alt 2 personer:

Dokumentets første side, (inkl. én underskriver):  4,00 kr.
Dokumentets næste ni sider (9 sider * 12 øre):  1,08 kr.
Én ekstra underskriver:  0,80 kr.
Pris i alt: 5,88 kr.

Hvad er IntraNote Signing Abonnement Signing-konto  Jura

Hvad er IntraNote Signing

Hvad er IntraNote Signing?

IntraNote Signing er en sikker elektronisk underskrift, som integreres med din organisations DocuNote.

Det er en sky-løsning, hvor du kan sende dokumenter til underskrift hos kunder og samarbejdspartnere, der ikke har DocuNote. Du betaler et beløb for at kunne invitere dine kunder med dig op i ’skyen’ og derfor koster IntraNote Signing et beløb udover din sædvanlige DocuNote-løsning.

Abonnement

Abonnement

IntraNote Signing er en sikker elektronisk underskrift, som integreres med din organisations DocuNote. Hvis I ikke allerede har DocuNote, kan du ringe til os på 7026 9500 - eller sende en mail

IntraNote Signing er en sky-løsning, hvor I kan sende dokumenter til underskrift hos kunder og samarbejdspartnere, der ikke har DocuNote. I betaler et beløb for at kunne invitere kunderne med op i ’skyen’ og derfor koster IntraNote Signing et beløb ud over jeres almindelige DocuNote-løsning.

Prisen for et IntraNote Signing-abonnement er 249 kr. pr. måned., som forudbetales for 1 år ved opstart.

Prisen er ekskl. moms.

Signing-konto 

Signing-konto
Abonnementet på IntraNote Signing giver adgang til en Signing-konto, hvorfra det løbende forbrug trækkes.

Ved opstart opkræver vi 2.000 kr., som indsættes på din virksomheds ’Signing-konto’, så I straks kan begynde at sende dokumenter til underskrift.

Når beløbet på Signing-kontoen er opbrugt, skal du bekræfte, at der indsættes penge på ny. Du kan dog sagtens underskrive, selv om kontoen løber tør, så du risikerer ikke pludselig at stå i en situation, hvor du ikke kan sende dokumenter til underskrift.

Priserne er ekskl. moms.

Jura

Jura
IntraNote Signing er en bindende underskrift.
Det internationale advokatfirma Bird & Bird fastslår i et notat udarbejdet for IntraNote, at bindende aftaler gyldigt kan indgås med IntraNote Signing. Notatet kan læses her:

Gyldighed af digitalt indgåede aftaler

Få tjek på underskrifterne i virksomhedens arbejdsprocesser og minimér responstiden:


Multisignering

Send dokumenter til underskrift hos flere og bestem selv rækkefølgen, der skal underskrives i. Fx kan køber underskrive før sælger, medarbejder før arbejdsgiver eller bestyrelsen før revisoren.

Bundling

Send flere dokumenter til underskrift på én gang. Saml fx en kontrakt med tilhørende bilag og send det samlet i én arbejdsgang.

Underskriftsmarkører

Foruddefinerede skabeloner gør det enkelt og hurtigt at sende dokumenter til underskrift. De indeholder markører, som sikrer at underskrift og eventuelle initialer placeres korrekt, så alle dokumenter underskrives efter hensigten. Du kan også nemt selv tilføje yderligere underskriftsmarkører.

Påmindelser

Når du sender et dokument afsted, modtager underskriveren en email med link til dokumenter, og kan underskrive direkte på deres touch skærm med fingeren eller bruge musen. Hvis nogen glemmer at underskrive sender systemet automatisk en påmindelse om, at et dokument afventer underskrift.

Log og versionsstyring

Med IntraNote Signing logges alle hændelser automatisk i DocuNote og versionsstyringen sørger for, at du altid kan gå tilbage i tidligere versioner af dokumentet og se ændringer og tilføjelser. Samtidig ved du, at det altid er den seneste version af fx. en kontrakt, der sendes til underskrift.

Arkivering

Det endelige dokumentet, med alle underskrifter, omdannes automatisk til et PDF-dokument, der signeres med et certifikat og låses for ændringer. Hele dokumentet journaliseres i DocuNote og alle underskrivere modtager et link til det godkendte dokument.

Erik Søndergaard
Salgsdirektør

E-mail eso@intranote.dk
Telefon 6162 1450

Jacob Sidelmann Holm
Key account manager

E-mail jsh@intranote.dk
Telefon 6162 1460

Har du travlt? Så har du ikke råd til at undvære en sikker elektronisk underskrift

Kontakt os hvis du er klar til at spare masser af tid

Læs også mere om:

Øget kvalitet og færre manuelle opgaver opnået på en simpel og intuitiv
måde. Læs mere

Fuldt overblik over kontrakterne og fleksibel mulighed for metadata, integrationer og opgavestyring. Læs mere

Samlet overblik over projektporteføljen, de enkelte projekters dokumenter og e-mails samt fælles opgavestyring. Læs mere

De bedste muligheder for at imødekomme den nye EU Persondataforordning og efterleve compliance. Læs mere