Lorem Ipsum
Optimer arbejdsprocesserne og spar tid med elektronisk underskrift
Bestil information
Enkelt - Fleksibelt - Sikkert

IntraNote Signing

Få effektive og fleksible arbejdsgange og undgå flaskehalse. Med IntraNote Signing får du et underskrevet dokument retur i løbet af få minutter, fuldt opdateret og journaliseret i DocuNote. 

Mange virksomheder oplever tunge arbejdsgange i forbindelse med godkendelse og signering - og kræver et dokument flere underskrivere kompliceres processen yderligere. Med IntraNote Signing modtager dine kunder og samarbejdspartnere links via e-mail til dokumenter sendt direkte fra dokumenthåndteringsløsningen DocuNote.
Kunden kan underskrive elektronisk med det samme på deres computer, tablet eller smartphone. Når dokumentet er underskrevet, modtager alle parter et link til det komplette underskrevne dokument. Det smidiggør arbejdsprocessen, gør den enkel, fleksibel og sikker - både for afsender og modtager.

IntraNote Signing giver dig mulighed for at underskrive når som helst - hvor som helst.

Værdien er klar - I får:

Reduceret tidsforbrug

Med mulighed for at underskrive på smartphone, tablet og computer øger I fleksibiliteten, da både I og jeres samarbejdspartnere kan handle hurtigere. 

Færre omkostninger

Med IntraNote Signing har I overblik over hele processen og sikrer overholdelse af deadlines. I undgår lange og fordyrende postgange samt udgifter til print og porto.

 

Effektive arbejdsgange

Med elektronisk underskrift undgår I tunge og tidskrævende arbejdsgange med at printe, underskrive, indscanne, makulere, e-maile og arkivere. 

Øget sikkerhed

Med IntraNote Signing sikrer I at hele dokumentet underskrives og returneres samlet. I har styr på, hvem der har adgang til dokumenterne, hvad der bliver ændret, og hvem der har godkendt.

Få tjek på underskrifterne i virksomhedens arbejdsprocesser og minimér responstiden:


Multisignering

Med systemet er det muligt at sende dokumenterne til underskrift hos flere underskrivere. Du bestemmer selv rækkefølgen der skal underskrives i. For eksempel kan køber underskrive før sælger, medarbejder før arbejdsgiver eller bestyrelsen før revisoren.

Bundling

IntraNote Signing giver dig mulighed for at afsende flere dokumenter til underskrift på én gang. Du kan for eksempel nemt sende en kontrakt med tilhørende bilag eller årsrapporter med tilhørende dokumentation i én arbejdsgang.

Underskriftsmarkører

Foruddefinerede skabeloner gør det enkelt og hurtigt at sende standarddokumenter til underskrift. Dokumenterne indeholder markører som sikrer at underskrift og eventuelle initialer placeres korrekt, så alle dokumenter underskrives efter hensigten. Du kan også nemt selv tilføje yderligere underskriftsmarkører.

Påmindelser

Når du sender et dokument afsted, modtager underskriveren en email med link til dokumenter, og kan underskrive direkte på deres touch skærm med fingeren eller bruge musen. Hvis nogen glemmer at underskrive sender systemet automatisk en påmindelse om, at et dokument afventer underskrift.

Log og versionsstyring

I forbindelse med IntraNote Signing logges alle hændelser automatisk i DocuNote og versionsstyringen sørger for, at du til enhver tid kan gå tilbage i tidligere versioner af dokumentet og se ændringer og tilføjelser. Samtidig sikrer du, at det altid er den seneste version af fx. en kontrakt eller aftale, der sendes til underskrift.

Arkivering

Det endelige dokumentet med alle underskrifter bliver automatisk omdannet til et PDF dokument der signeres med et certifikat og låses for ændringer. IntraNote Signing sikrer at hele dokumentet journaliseres i DocuNote. Samtidig modtager alle underskrivere et link til det godkendte dokument.

Erik Søndergaard
Salgsdirektør

E-mail eso@intranote.dk
Telefon 6162 1450

Jacob Sidelmann Holm
Key account manager

E-mail jsh@intranote.dk
Telefon 6162 1460

Vi er klar til at hjælpe jer med at optimere arbejdsprocesserne og spare tid med IntraNote Signing

Kontakt os hvis du er interesseret i at høre, hvordan IntraNote Signing kan understøtte jeres forretning.

Læs også mere om:

Øget kvalitet og færre manuelle opgaver opnået på en simpel og intuitiv
måde. Læs mere

Fuldt overblik over kontrakterne og fleksibel mulighed for metadata, integrationer og opgavestyring. Læs mere

Samlet overblik over projektporteføljen, de enkelte projekters dokumenter og e-mails samt fælles opgavestyring. Læs mere

De bedste muligheder for at efterleve compliance med et sikkert system. Læs mere