Vi bruger cookies til at sikre, at websitet fungerer efter hensigten og til at indsamle statistik om brugen af det, så vi kan forbedre din oplevelse på sitet.

×
IntraNote logo
11. november 2019

Er I digitale på dit kontor?

Snup en velfortjent pause og test dig selv. Hvor mange af spørgsmålene svar er du ja til?

  • Leder du sommetider efter vigtige mails i din indbakke? Eller måske endda under ’slettet post’?
  • Gemmer du og dine kolleger dokumenter på både stifinder, i egne e-mail-mapper og måske endda i fysiske arkivskabe? 
  • Er du jævnligt i tvivl, om hvilken version af et dokument, der er det nyeste?
  • Kunne du tænke dig at få al jeres viden samlet ét sted; tekster, billeder, lyd, video, e-mails… - og at I kan tilgå det døgnet rundt, uanset hvor I hver især befinder jer?
  • Indhenter du underskrifter med snail-mail eller ved at printe ud, frem for at bruge digitale underskrifter?
  • Er ansvaret for din organisations kontrakter fordelt i forskellige afdelinger?
  • Får I slettet alle de persondata, som loven kræver?
  • Skubber du og dine kolleger opgaver foran jer, fordi I først kan opdatere en sag, når I er retur på kontoret?
  • Ville du ønske, at du kunne se, HVEM af dine kolleger, der har ændret i et dokument?
  • Vil det være en fordel for jer, hvis I nemt kan genfinde dokumenter via en super søgefunktion?

Hvis du svarer ja til mere end fem spørgsmål, bør du og dine kolleger overveje, hvordan I bliver mere digitale, så I kan bruge jeres tid bedre.

Meget af det, som I bruger aaaalt for lang tid på lige nu, kan nemlig klares med få klik. Se hvordan vi kan hjælpe jer med at få et dokumenthånteringsystem, som sparer jer tid og kliks.

New call-to-action