- Af Carsten Kjeldsen
- Dokumenthåndtering
- GDPR
- Projekthåndtering
- Tanketid
Med formularer på hjemmesiden kan dine kunder betjene sig selv – og det vil de gerne, når og hvor, det passer dem – og du får tilfredse kunder. Med formularer til selvbetjening får dine medarbejdere frigjort tid fra den personlige betjening og indtastning af data – det giver gladere medarbejdere med tid til mere interessante opgaver. Og det frigiver ressourcer i jeres organisation.
En del af vores kunder, benytter formularer til at
- fjerne manuelle processer
- højne kvaliteten af datagrundlaget
- hurtigere ekspedition og dermed højere kundetilfredshed
- verificere personerne, de interagerer med.
Fælles for løsningerne er, at de løfter en opgave billigere end før, eller de udfører en opgave digitalt, som ikke tidligere kunne udføres.
Hvordan fungerer formularer i DocuNote?
Vi kan oprette automatiske workflows, der kører af sig selv lige fra en kundehenvendelse på web til færdigmelding af fx en installation ude hos kunden. Så der er virkelig tid og ressourcer at spare for jeres administrative personale!
- Første step er at oprette mere eller mindre intelligente blanketter på hjemmesiden.
- Data fra formularen kommer ind i DocuNote, og der bliver oprettet en sag.
- Den ansvarlige sagsbehandler får en advisering fra systemet og behandler sagen i DocuNote.
- Når sagsstatus ændres, dannes der helt automatisk et word-dokument med al relevant info, som sendes afsted til elektronisk underskrift hos kunden.
- Når kunden skriver under, returneres det underskrevne dokument til DocuNote.
- Workflowet fortsætter – og montørerne får besked om, at de kan gå i gang med installationen.
Kun fantasien sætter grænser
Mange forskellige forretningsprocesser kan effektiviseres på denne måde. Men måske rækker fantasien ikke, til at forestille sig, hvad der egentlig kan lade sig gøre med formularer?
Det gør vores heldigvis!
Ræk ud til os og lad os vurdere, om din konkrete opgave kan løses, og om det kan betale sig for dig. Vi giver gerne et estimat, så kan du selv vurdere, om prisen matcher de effektiviseringer, I opnår. |
Formularer er fx effektive til:
- Ansøgninger
- Tilslutning til vand, spildevand og varme
- Ændringer til installation på vand, spildevand og varme
- Tryghedsaftaler
- Gastarif-aftaler
- Udlodningsskemaer
- "Kan jeg få fjernvarme?"
- Halmaftaler
- Bestilling af måler
- Kundehenvendelser
- Fjernvarmeanlæg på abonnement
- Kundetilfredshedsformularer
- Bemyndigelsesskemaer
- Dokumentationsskemaer
Selvbetjening og automatiserede workflows i DocuNote har gjort en kæmpe forskel for EnvaforsForsyningskonsortiet Envafors har digitaliseret deres udbud af halmaftaler og er gået fra en ekstremt omstændelig manuel proces med stor risiko for fejl til en automatiseret og digitaliseret proces. Nu sparer forsyningskonsortiet tid og ressourcer, leverer en bedre service – og ikke mindst – reducerer risikoen for fejl. ”Vi har fjernet nogle mellemled og samlet vores data ét sted. Det er jo det, vi kan med DocuNote på alle typer aftaler: Har vi nogle data, som skal bruges på kryds og tværs, og som skal ende med at blive til ét dokument, så kan vi sætte strøm til det med DocuNote. Det har vi gjort med halmaftalerne, men også med vores tilslutningskontrakter, indkøbsstyring og vores projektstyring.”
|